Časté dotazy

Na základě čeho rozhodujete o poskytnutí/neposkytnutí služby Kup Najisto zákazníkovi?

Žádosti posuzujeme individuálně na základě mnoha kritérií, která vyhodnocujeme z dostupných dat o zákazníkovi.

Pokud jste jednou zamítli můj požadavek, mám šanci někdy příště službu využít?

Náš systém vychází z analýzy aktuálních dat o zákazníkovi. Ty se samozřejmě mohou v čase měnit. Proto se klidně může stát, že zatímco jednou vaši žádost o poskytnutí služby zamítneme, podruhé vám ji poskytneme. Zkuste to příště, rádi znovu posoudíme vaše možnosti.

S kým mám řešit vrácení zboží nebo problémy s jeho doručením?

S e-shopem, ve kterém jste zboží objednali. Pokud máte otázky ohledně platby, kontaktujte nás, prosím.

Kdy mi přijde faktura?

Vytištěná faktura Vám přijde spolu s doručeným zbožím.

Kdy musím zaplatit?

Datum splatnosti je uvedeno na faktuře. Splatnost je stanovena na 16 dní od data odeslání zboží z e-shopu. Splatnost si můžete pomocí sms prodloužit o dalších 10 dní. Cena jedné sms je 49 Kč. Pokud byste měli s platbou jakýkoli problém, kontaktujte nás, prosím.

Existuje finanční limit pro můj první nákup?

Ano, limit pro váš první nákup je 5 000Kč.

Jak můžu zaplatit fakturu?

Můžete platit bankovním převodem, nebo složenkou. Při platbě nezapomeňte uvést variabilní symbol, který naleznete na faktuře. Je důležitý pro identifikaci vaší platby.

Co se stane, když nestihnu zaplatit včas?

Den po splatnosti vaší faktury vám pošleme e-mailem upozornění. Pokud od vás neobdržíme platbu ani poté, pošleme vám poštou dopis s upomínkou a k vašemu dluhu připočítáme poplatek 150 Kč za náklady s tím spojené. Pokud nezaplatíte ani po této výzvě, budeme nuceni zahájit vymáhací proces v rámci zákonných možností.

Jsou mé osobní údaje u Vás v bezpečí?

To garantujeme. Veškerá komunikace mezi e-shopem a našimi nástroji je šifrovaná. Bezpečí vašich dat bereme velmi vážně.

Co mám dělat, když e-shop dodal zboží později a já nemám slibovaných 14 dní na vyzkoušení zboží?

Kontaktujte nás a pokusíme se domluvit na pozdější splatnosti faktury.

Proč potřebujete rodné číslo a číslo občanského průkazu?

Používáme je jak pro ověření údajů, tak pro vaši ochranu před zneužitím ukradeného občanského průkazu. Garantujeme, že jsou u nás vaše data v bezpečí.

Četl jsem, že nemám poskytovat rodné číslo na internetu.

Veškerá komunikace mezi Vaším prohlížečem, e-shopem a našimi nástroji je šifrovaná. Nemůže se k nim tedy dostat nikdo další. Bezpečí Vašich dat bereme velmi vážně.

Je nějaké zboží, které nelze vrátit?

Jednotlivé e-shopy mívají ve svých obchodních podmínkách výčet zboží, které u nich nelze vracet. Všeobecně se dá říct, že jde o jídlo a pití, noviny a časopisy, rozbalená CD a DVD, zboží, které bylo pro zákazníka upraveno na míru a zboží vyňaté z původního obalu, které z hygienických důvodů nelze vracet. Kompletní seznam věcí, u kterých kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (neboli vrátit zboží zpět do e-shopu), uvádí § 1837 občanského zákoníku.

Mohu s Kup Najisto platit kdekoli?

S Kup Najisto můžete platit v partnerských e-shopech. Podívejte se na jejich seznam.

Co je Kup Najisto Klub?

Je to osobní účet zákazníka Kup Najisto, který nabízí mnoho výhod, jako například možnost nakupovat u více prodejců najednou nebo za vyšší částky. Více informací najdete zde.

Jak se mohu stát členem Klubu?

Členem klubu se zákazník stává automaticky, pokud uskuteční objednávku s Kup Najisto. Tím, že dostane přístup do svého účtu, kde má možnost sledovat detaily objednávky, se stává členem Kup Najisto Klubu a může čerpat jeho výhody.

Jak mohu své členství v Klubu zrušit?

Napište nám svůj požadavek na vymazání z Klubu na náš e-mail klub@kupnajisto.cz.

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali?

Váš dotaz byl úspěšně odeslán :)