Časté dotazy

Na základě čeho rozhodujete o poskytnutí/neposkytnutí služby Kup Najisto zákazníkovi?

Žádosti posuzujeme individuálně na základě mnoha kritérií, která vyhodnocujeme z dostupných dat o zákazníkovi.

Zvolil(a) jsem možnost "zaplatím po Vánocích". Kdy musím za dárky zaplatit?

Zaškrtnutím políčka "Chci mít možnost zaplatit až po Vánocích" získáváte možnost zaplatit objednávku až v lednu 2017. Nejzazší termín pro platbu je v období mezi 5.1.2017 a 20.1.2017. Přesné datum, do kterého musíte zaplatit vaší objednávku vám zašleme emailem a navíc si ho můžete kdykoli zkontrolovat ve vašem profilu Kup Najisto. V lednu vám termín platby ještě včas připomeneme SMSkou.

Kupuji vánoční dárek. Co když se dárek nebude líbit nebo nebude sedět velikost?

Podmínky pro vrácení se řídí pravidly vybraného e-shopu, dárek můžete ale vždy vrátit do 14 dnu od obdržení zásilky.

Pokud jste jednou zamítli můj požadavek, mám šanci někdy příště službu využít?

Náš systém vychází z analýzy aktuálních dat o zákazníkovi. Ty se samozřejmě mohou v čase měnit. Proto se klidně může stát, že zatímco jednou vaši žádost o poskytnutí služby zamítneme, podruhé vám ji poskytneme. Zkuste to příště, rádi znovu posoudíme vaše možnosti.

S kým mám řešit vrácení zboží nebo problémy s jeho doručením?

S e-shopem, ve kterém jste zboží objednali. Pokud máte otázky ohledně platby, kontaktujte nás, prosím na vraceno@kupnajisto.cz

Kdy mi přijdou podklady pro platbu?

Podklady budete mít dostupné kdykoliv a přehledně ve vašem účtu Kup Najisto. Navíc Vám podklady posíláme automaticky emailem po odeslání zboží emailem.

Kdy musím zaplatit?

Vaší první objednávku nám platíte do 14 dnů od doručení zboží, ale další objednávky už můžete platit najednou, až do 20. dne měsíce následujícího od vytvoření objednávky. Navíc u nás můžete využít placenou službu Odkladu splatnosti nebo Rozkladu platby do více měsíců.

Existuje finanční limit pro můj první nákup?

Ano, limit pro váš první nákup je 10 000Kč. V případě vyšší ceny po Vás budeme chtít více údajů pro ověření totožnosti.

Jak můžu zaplatit fakturu?

Platbu jednoduše provedete na náš účet Kup Najisto, a to z převodem z účtu, poštovní složenkou, QR kódem nebo platební kartou.

Co se stane, když nestihnu zaplatit včas?

V den splatnosti a zároveň 3 dny po splatnosti vaší faktury vám pošleme e-mailem upozornění. Pokud od vás neobdržíme platbu ani 10 dní poté, pošleme vám poštou dopis s upomínkou a k vašemu dluhu připočítáme poplatek 150 Kč za náklady s tím spojené. Pokud nezaplatíte ani po této výzvě, budeme nuceni zahájit vymáhací proces v rámci zákonných možností.

Jsou mé osobní údaje u Vás v bezpečí?

To garantujeme. Službu poskytuje Home Credit a.s. Veškerá komunikace mezi e-shopem a našimi nástroji je šifrovaná. Bezpečí vašich dat bereme velmi vážně.

Co mám dělat, když e-shop dodal zboží později a já nemám slibovaných 14 dní na vyzkoušení zboží?

Kontaktujte nás pomocí emailu info@kupnajisto.cz nebo pomocí chatu a pokusíme se domluvit na pozdější splatnosti faktury.

Proč potřebujete rodné číslo a číslo občanského průkazu?

Používáme je jak pro ověření vaší osoby tak pro vaši ochranu před zneužitím ukradeného občanského průkazu. Garantujeme, že jsou u nás vaše data v bezpečí.

Je nějaké zboží, které nelze vrátit?

Jednotlivé e-shopy mívají ve svých obchodních podmínkách výčet zboží, které u nich nelze vracet. Všeobecně se dá říct, že jde o jídlo a pití, noviny a časopisy, rozbalená CD a DVD, zboží, které bylo pro zákazníka upraveno na míru a zboží vyňaté z původního obalu, které z hygienických důvodů nelze vracet. Kompletní seznam věcí, u kterých kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (neboli vrátit zboží zpět do e-shopu), uvádí § 1837 občanského zákoníku.

Mohu s Kup Najisto platit kdekoli?

S Kup Najisto můžete platit v partnerských e-shopech. Podívejte se na jejich seznam.

Co je můj osobní účet Kup Najisto?

Je to osobní účet zákazníka Kup Najisto, který získáte po první objednávce na některém z parnerských eshopu, kde nakoupíte pomocí služby Kup Najisto . Účet nabízí mnoho výhod, jako například možnost nakupovat u více prodejců najednou a platit všechny objednávky až později. Nebo mužete využít našich vynovené služby Rozklad platby a Odklad splatnosti.

Kam zmizel Klub Kup Najisto?

Přeměnil se na účet Moje Kup Najisto s novými službami a lepšími možnostmi! Vaše přihlašovací údaje zůstaly stejné.

Jak mohu zrušit svůj účet?

Napište nám svůj požadavek na vymazání z Klubu na náš e-mail moje@kupnajisto.cz.

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali?

Váš dotaz byl úspěšně odeslán :)